![]() |
|
|
|||||
|
TROIS-RIVIERES 1 juillet
on fait le gazoduc nord ou sud (ca de pend des truck)
on part a 13.30 de chez nous appeler moi 819-609-7927 sebas |
Sponsored Links | |||
Advertisement
|
|
|
|||||
|
gogogo moi chu partant jmen va che vous
![]()
en train d'agresser une chevre Projet wrangler en construction To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. it's a jeep thing...you can't understand To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|||||
|
Moi aussi je suis partant, mais je serais pas a l'heure au rendez-vous... Ca va donc être pour une autre fois ;-)
Amusez-vous les copains... |
|
|
|
||||
|
Fais ch**r, j'avais un rendez-vous a 14h30, et on vient de m'appeller pour le reporter a demain. Je vous aurais bien accompagnez!!
|
|
|||||
|
J'ai hate de faire le Gazoduc mais c'est trop derniere minute pour moi =P
TJ 2003 sport 4L 5V 3" lift, 2" Body lift 33" SS TSL SYE kit Winch 9500lbs 8.8 HD full spool. LOCKED AND LOADED BABY! To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|||||
|
vous avez tous manqué dequoi
![]() cta lfun malgré la pluie quia eu en montant
en train d'agresser une chevre Projet wrangler en construction To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. it's a jeep thing...you can't understand To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
|||||
|
mais pas de pluie dans le gazo ou tres peut
|
|
|||||
|
qui de la gang a des photos ? ? ?
|
|
|||||